Al jaar en dag prijkt het WVF-logo op vlaggen, borden, de Stins, de website en andere plekken in de wijk. Is het een duidelijk logo? Ja, heel duidelijk. Is het herkenbaar? Ook daar is het antwoord volmondig ‘Ja’ op. Is het een eigentijds logo? Hoewel de meningen hierover kunnen verschillen; de wijkvereniging zelf denkt dat het logo een moderniseringsslag mag en kan maken. Nu is het natuurlijk mogelijk een (duur) reclamebureau in te huren en deze het logo te laten ontwerpen. Samen met de redactie van de Stins heeft het bestuur echter besloten dit niet te doen en de inwoners van de wijk te vragen ontwerpen aan te leveren. Zo blijft ook het logo -net als de wijkvereniging zelf- voor en door de wijk.
De spelregels zijn simpel: ontwerp een (digitaal) logo voor de wijkvereniging en mail deze voor 26 november naar o.v.v. Nieuw WVFLogo.
Een met de hand getekend logo kan ook, maar deze moet omzetbaar zijn naar een digitaal bestand. Niet-digitale bestanden kunnen gestuurd worden naar Jolanda Spoor-Huizing, Tesjeslaan 9, 8042 HH Zwolle.
Uit alle inzendingen bepaalt het bestuur welk logo het beste past bij de wijkvereniging. Dit logo zal dan hopelijk net zo lang meegaan als het huidige logo.
Succes!